upphetsad, uppspelt, glad, arg, förbannad, ivrig..

TJag är allt som rubriken säger, ni kankse vill veta varför?

1. Honey håller på att föda, hon har boat och hon har kaaanske bitit ihjäl ungarna, men det tror jag inte.
2. Jag är uppspelt & upphetsad för att jag tror att Honey snart kommer att få ungar/unge :D
3. Jag är glad för att jag ska få träffa Oliv & Maya ♥ :D
4. För att det har hänt en sak * *****.
5 För att i ***** *** *** *** ******
6. För allt som har hänt och är påväg att hända, drf är jag ivrig! :D






Tycker att dom hr hästarna var så urgulliga, dom stog dådär när vi kom igår ( 13/3 )


Vad tycker ni om Årets Melodifestival?
Jag hejade faktiskt på The Mooniker. Han var ju med i Idol 2007, och hans låt var ju glädje spridande..! :D

Någon mer än jag som tycker att Eric Saade har stora ögonbryn?



Aja, ska till stallet vid fyra tiden, sen ska jag till simhallen och bada, så vi får se ifall det blir något mer inlägg.. :/








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0