Tillbaka!

Chaaa! Nu är jag tillbaka efter några dagar's uppehåll!

Är väldigt glad för jag har "nyss" blivit länkad av www.maddeemmaa.blogg.se så är väldigt glad just nu!


Men under dom här dagarna som jag inte har skrivit har väl varit glada och bra, i Onsdags var det extra roligt. För jag fick Erasmus, Rasmus på ridningen och han är peerfekt för mig ( jag tycker att han är i rätt storlek för mig ( eftersom jag är 1.63) han var kanske lite seg, men annars flöt det på. Är väldigt nöjd medd den lektionen, det var också förberedande hoppning vilket jag gillar och tycker är jätte kul! För er som undrar så har Honey inte fått sina ungar en. Men dom kommer nog på Lördag eller Söndag hoppas jag. :)
Idag så har jag varit med Linn och vi har haft kuligt!! Sen åkte jag Linn Erik & Pappa in till Sickla och bowlade, sen åkte vi in till Söder och åt på Ming Garden, jag åt friterad kyckling ris och sötsur sås! Jätte gott! Tack ännu en gång pappa!!!!!!!!♥    
Hoppas att ni läsarew har haft det bra dom här dagarna. Och önska mig grattis i förskott, fyller ju år nu på Söndag! :) Längtar faktiskt!!!!!!!!!!!!!

Puss <3




Visst är han söt?! Ersasmus ♥:D



Kommentarer
Postat av: <3

Min älskade Rasmus <3 <3 <3

2011-03-17 @ 15:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0