Mors Mors!

Halluu, vaknade klockan 6 idag.. Så jag har varit vaken ett tag..........

Har sett på Doktor Mugg ett favoritprogram sen mååååååååånga år tillbaka..
Men annars ska jag väl äta frukost och sen gå eller åka buss bort till mamma. Är så himla nyfiken på att se ifall Honey har fått ungar!!!!!!! Det känns faktiskt som det på ngt sätt... Ska ringa till mamma sen och fråga ifaqll hon kan gå ut och titta ifall det har kommit något.. :P Såklart så skriver jag sedan ifall det blivit ngt. Men det kanske inte blir så mycket bloggande nu domma dagarna.. För ifall Honey fått ungar blir jag ju upptagen med det.

Detta vart ett ganska långt inlägg, men för er som läser min blogg så är det väl bara kul?! :D



Dr. Mugg



Hihi


Kommentarer
Postat av: Becca =)

Taack, snällt!! Det värmer, men måste säga vilken underbart fin blogg du har, älskar din heater!!

2011-03-12 @ 10:27:19
URL: http://friendbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0