Kanske fler som undrar om min kamera?!

Frida om Mars 2011:

                      En fråga bara, vad heter din kamera? Det ser coool ut! Vad är det för märke.

Svar: Kul att du frågar, för det kanske är fler som undrar vad min kamera heter, det är en Nikon systemkamera, D40.. Jätte bra är den!



    


Heeeeelluuu!

Vet att jag skriver på "fel håll" men orkar inte ändra på det nu.. X)
Har vart med Linn & Christina idag efter skolan.. Sjukt kuuul!
Tycker att det är kul att Frida ( www.hubelina.blogg.se ) frågade om min kamera, det är sällan någon gör det.. :P

Men nu vet jag att jag inte orkar blogga mer, för det har inte hänt så mycket "annat" idag. Har ridit nu på kvällen, det gick bra, hade Erasmus, en riktigt söt häst, helt försjust ( stavning ) :D


Puss & Kram




heheh lite missbildad bild... xD ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack för att du svarade. :D

2011-03-31 @ 17:09:56
URL: http://hubelina.blogg.se/
Postat av: Pauline - MODE&FOTO♥

Jag har en likadan kamera :) (eller det är mammas men lånar den)

2011-04-03 @ 11:31:18
URL: http://Dance-P.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0