angående min bloggning..

Jag kann og inte blogga så mycket nu denna vecka.
Kommer ha fullt upp faktiskt.

Men innan jag säger hejdå så får ni fin finfiiiiiiiina vårbilder på Juni, Honey & Miloo ♥




Miloo sitter i sin bur och njuter av solen :)



Juni spanar :D



Honey njuter av våren :)



( dålig bild, kameran la fokus på galleret) Juni som pratar med Honey



Älsklings-gubben sitter i sin bur ♥


Ni kanske undrar varför Miloo inte var i hagen medans bilderna togs..
Det är för att Honey luktar Harri eftersom hon var i hans bur hos honom, och då vill Miloo "lägga sin lukt" på henne, och då blir hon skitförbannad och skriker som en gris, och sen blir dom förbannat arga på varandra. Men Miloo fick ju såklart vara i hagen en stund han också! :P

Jag gjorde nyss några bilderi  www.picnik.com loook!!



Juni, du är det vackraste som finns <3



Honey du är den finaste kaninen som finns <3



Miloo det är nåt speciellt med dig älskling <3


Det var allt för denna gång.
Puss :-*


Kommentarer
Postat av: Felicia

Heej du har så fina djur ;D <3

2011-03-23 @ 15:23:18
URL: http://friendbloggen.blogg.se/
Postat av: Felicia

Heej du har så fina djur ;D <3

2011-03-23 @ 15:23:38
URL: http://friendbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0