SAGA ANDERSSON



:D

Har inte träffat dig sen den 10 September 2010, därför minns ag inte din röst, därför minns jag inte hur du skrattar, bilden av dig öga mot öga är riktigt suddig! Minns nästan ingetting va dig Saga Andersson, men jag minns att du alltid är en positiv och coool tjej! :D

Det var ju somsagt länge sedan som vi sågs, därför minnsj ag dig inte. Men nu börjar min längtan bli större och större, och snart bubblar den över.
Men jag minns att jag var arg på dig, att jag inte ville ha med dig att göra. Jag ville pausa ifrån dig, vilket jag lyckades med det ångrar jag. För jag mins att du ville sova över och jag sa nej. Förlåt.
Men nu 2011, nutid saknar jag dig, den där positiva tjejen som puffar upp mig så jag blir rak och känner mej bra.:)
Men det är nästan som att du har flyttat ifrån mitt liv. Gillar det inte..

Sakanden efter dig är stor, och jag hoppas att vi kan ses inom en snar framtid <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0