ROMME! =)

Nu är jag helt slut efter en lång dag i Romme!
Har åkt väldigt mycket och har blivit jätte trött ( fattar ni hur trött jag är om jag säger att jag ska sova efter det här inlägget )

Har åkt mest Röda & Svarta backar, frö det är ganska "enkla och snälla" backar i Romme, men min personliga åsikt så tycker jag att jag åker väldigt bra!! Ifall man ska åka dit så är det nog bäst 1-3 dagar, sen tröttnar man på alla backar.
Det låter nog lite segt när jag skriver, eller så känner jag bara så, för jag är somsagt TRÖTT^^

Imorgon börjar jag klockan 9, så nu har jag chansen att sova looong time alot!

Se you soon ♥






Dom här är så fina tycker jag, pefekt till en fredagskväll/myskväll och bara krypa ner i .. Brr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0