Orkar inte

Har i stort sätt ingen lust att blogga nu, men på nåt sätt har jag det, har typ ätit övermycket chips, så känner mig som en fet ballong nu!
Haha, nee, men jag tror att jag saknar min Honey, hon är ju i Södertälje, och vi kanske inte kan åka imorgon, men det tror jag nog! Och hoppas, sen får vi se ifall hon är dräktig ele bara skendräktig!
Hon är så söt min Honey.. Åååååh, nu börjar jag sakanr henne mera, tyst sluta babbla om henne nu :P
ska läsa www.kolartorpet.se och www.omplacera.se kolla på blocket, och sen vet jag inte, soova? Neeej, men typ titta på teve, för jag är lagom trött, skolan sliter ut på en!
Kusin Nellie och Sanna har varit har i helgen, så jag slänger in en ele två bilder på mig och Nellie




Från vänster: Elin ( jag ) Nellie ( lilla ) Casper ( söta killen med håret ) Felicia ( sångerskan med en fin tröja )

Elin Asp

Nellie och jag nu ikväll ( lördag )






Ådjhe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0