Näääääääeee!

Som ni vet så hade jag hoppning idag, jag fick Allan, han var jättebra. Är bara lite ovan att rida på en sådan "liten" häst, fast han är snäll att rida! ♥
Har inte gjort något speciellt idag, bara vart mig sjäv ;)
Idag när jag och Linn var i centrum hittade jag mina dröm-öronhängen, antingen ska jag önska mig dom eller köpa dom intill helgen, jag har ju fyra hål i öronen nu, så då gäller det att ha fina öronhängen, eller hur?
Nääe, men jag tror att jag önskar mig dom.
Det är ju lite drygt 1 månad kvar tills jag fyller år.
På Lördag ska jag ställa ut Honey <3 Ska bli väldigt kul.. :D
Nu blir det så mycket saker på samma gång. Hejduu!




- Världens gulligaste mulligaste Miloo <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0