Kaninutställning

Kaninutställning har varit en levane hobby i flertal år.
Allt från ungdommar till pensionärer ställer ut dom här underbara djuren.

När jag köpte Honey var det tänkt att jag skulle para henne med Miloo och starta en kaningård.
Men Honey var så otroligt vacker, hon hade väldigt fina öron, och var ofattbart söt!
Jag bestämmde mig för att inte para henne med Miloo, hon skulle bli utställningkanin.
Hon hade öronmärkning och allting från början, så det var bara att köra och  hoppas på fina poäng!
________________________________________________________________________________________

Den 11 November ställde jag ut henne för första gången. Det var nervöst och jag fattade inte alls så mycket.
MEn hon fick slutsumman: 93,5 p, vilket gjorde mig riktigt glad. Jag ville bara ställa ut ut ut!
Så jag fortsatte ställa ut en gång till, fast då var det i Nyköping den 10 December jag fick samma poäng..
Jag vart glad.
_______________________________________________________________________________________



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0