JAG ÄR EN PRINSESSA ♥


När jag vaknar på morgonen börjar en ansträngande dag, igen.
Det som är mest ansträngande är att gå upp, speciellt dagarna jag ska till skolan. Men alltid när jag vaknar så springer jag nerför trappan, börjar sjunga och sträcker på mig.
Jag väljer mina kläder väldigt nogrant och det är ju svårt, eftersom alla mina kläder är så fina, men jag väljer dom omsorgsfullt
Sen när jag valt kläder går jag alltid och äter min frukost. Mackor med sylt. Det är värsta lyxen tycker jag. Sen dricker jag proviva! Det är också gott, och det sägs stärka kroppens försvar!

Sen borstar jag mina fina vita tänder med tandkrämen " Colgate Sensetive Multi Protektion "
Sen sjunger jag lite till, och börjar sätta på mina varma och sköna ytterkläder!
Sen sätter jag på mina snygga skor och börjar gå till bussen. Jag hoppar och springer lite smått.
Sen väntar jag på bussen en stund.
När jag kommer til lskolan gör jag det som jag ska, utan problem. Har ju MVG i allt säger vi.

Så det är lätt för det mesta tycker jag.
När jag kommer hem går jag antingen till alla underbara hästar i stallet. M-E-N för det mesta gosar jag med mina djur medans jag äter mitt underbara mellanmål.






Det här är mitt liv som prinsessa. Det är kul, men ansträngande. Jag Elin Asp är en prinsessa. Jag kankse inte har allt, jag får inte allt jag önskar, jag kanske inte alltid är fin i håret, eller i klädstilen. Men jag är lycklig, och det är det som spelar roll.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0