här ska det vara en rubrik..

Det är alltid så jä*la svårt att hitta på rubriker. Detta inlägg handlar egentligen inte om någotting, men det är ju rubriken som gör en nyfiken på att läsa, eller hur? :)
Imorgon åker vi kanske hem till Stockholm igen, men påvägen åker vi till Jönköping och jag köper nog något litet!
Annars tittar ja på Spårlöst och ska snart sova, morgondagen behöver nya krafter!
Ska läsa mina kompisars bloggar och sen ska jag gå och sovs i mormors bäddsoffa! Är somsagt sjukt trött! :(
Inte likt mig, jag brukar ju för det mesta vara den åigga typen! :/
Aa, men uppdaterar mig lite mer hemma i Stockholm

Btw ska snart få en ny mobil, vet inte vilken jag ska välja




Mini X-peria! :D



Rosa Sony Ericsson! :)




Kommentarer
Postat av: Jennifer

mini xperia såklart!

den i mitten är ju typ 1800-tal!!;Dhaha

2011-03-01 @ 19:14:01
URL: http://jelovi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0