Till alla vänner <3

- Korta ord blir långa men jag säger att jag älskar dej, för allting som du är och du tog mej på fötter igen.. Tre ord och jag faller direkt.. Du och jag, det bästa som har hänt. Se mej i ögonen, för jag förstår ju dej, jag vet att vi båda vill behålla i en evighet, förlåt mej.. Om jag tvekar ibland, men jag lovar att bättra mej precis som jag har sagt.. Och känner du dej ensam är du aldrig till besvär för när du behöver mej kommer jag redan vara där.. En bra vän som fanns där ifrån början, du förlät mina fel och tog bort mej om jag slet, för när alla andra svek, var det du som stog kvar, berrätade för mej, hur värdefull jag var, du är sjärnan som föll ifrån himlen ner till jorden utan dej vore jag bara en av miljoner..
Håll hårt i min hand innan änglarna faller, säg ingetting bara håll mej i handen, du är det finaste jag vet.. Du är det finaste jag vet..
Det är svårt att förklara när jag inte räcker till, kan inte ge dej allt du önskar, men du vet att jag vill  JAG TROR ingen förstår vad vi delar tillsammans, för när vi är med varandra känns det som tiden stannar. Du hjälpte mej upp och tog tillbaka min glädje. Trodde aldrig att kärlek kunde kännas såhär rätt..Du är allt jag någonsin velat ha, varje andetag med dej känns så underbart. Jag säger så mycket men.. detta är sant.. Duy kan bara berätta så håll hårt i min hand. Första ögonkastet det var kärlek redan då. Du har gett mej ett liv och någotting att tro på. Vi ska vara dom som klarar allting tillsammans, och har jag dej i sidan så skiter jag i allt annat. Så håll hårt i min hand innan änglarna faller, säg ingetting bara håll mej i handen, du är det finaste jag vet., det finaste jag vet

TACK ALLA VÄNNER för allt stöd ni ger mej
Juni Carlstoft, Christina Manousaridis, Viktoria Andersson, Liv Forsting, Linn Lundgren, Evelina Häggström, Micaela Meyer, ni ger mej mest stöd av alla på hela jorden, älskar er nåt så F'cking mutch ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0