Sista inlägget för dagen..

- Detta blir sista inlägget för dagen.

Hoppas att ni har haft det lika bra som jag :D
En sak har jag inte berättat en.. JAG RIDER, jag är oxå 2 dagar i stallet och sköter om 2 hästar, Candino och Oliv♥
 
- Candino har jag skött i 1, 5 år.♥
-Oliv har jag skött i nästan 1 år ♥

Jag har oxå ridit i 3, 5 år, med Liv.. SÅKLART! <3

Min hund ( Juni ♥ ) är 5 år, nästan 6 år
Min ena kanin (  Honey ♥ ) Blir 1 år i vår :D
Min andra kanin ( Miloo ♥ ) Är 1, 5 år

Honey, hon är en utställningkanin, hon har fått 93,5 p, MAX poäng är 100. Om du vill veta mer, skriv en kommentar

Miloo... Han är som min teddybjörn.. Han är kaninen som jag haft längst ( Jag har håållit på med kaniner innan hnm oxå, men... Av Honey och Milo har jag haft hnm längst. )  Han är mer kelkanin än utställningkanin :)

Aahuum, här var sista inlägget för dan, men nu ska ni få lite bilder :)


    Jag och älsklings Candino ♥







      Jag och älsklings Oliv ♥




     Honey & Miloo, mina kaniner♥ ( Honey till höger, milo till vänster )





   Min vackra och söta hund♥




Ha den bästa kvällen ever                                             
Love Elin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0