Ny blogg!

Hej, jag är en tjej ´som kmr ha namnet Elin, på denna blogg. Jag är en tjej med sjukt mycket energi, jag kmr skriva lite om allt på denna blogg, och hoppas att ni gillar det! jag kommer skriva bra låtar, mode ( hoppas jag ) mm.
Bloggnamnet " elinalskarliv" är till min finast vän, Liv ♥ så om du läser detta, så ska du veta, jag älskar dej! <3
Jag har oxå en till blogg : http://ellanss.bloggplatsen.se Liv's blogg heter : http://lifeframe.blogg.se ♥ .
Som alla vet så är det Fredag idag, Det är väl ganska skönt, men jag har varit sjuk, nu idag och igår, Jag får väl sparka till mej i arslet och bli bättre tills på Måndag, haha!
MEn på den här bloggen så kmr jag oxå skriva lite om mina djur, jag har två kaniner och en hund. Jag är intresserad av kaninutställningar, och det är ett utav mina favoritintressen, så det kmr jag oxå skriva om.. Jag är oxå i stallet och sköter om 2 hästar, Candino och Oliv, dom är som mina små bäbisar, dom är inte så små, men ändå! haha
Jag har en mamma och pappa, som nyss skillt sej.. Det känns väl sådär.. Men just nu chattar jag med Hanna ♥ kmr inte ihåg vad hennes blogg heter xD
Nu ska hon BERÄTTA för mej hur man fixar en header x))
Såå.. Jag ska fersökja blogga lite varje dag :)
Puus och kram!
Här kmr en bild, om jag kan ladda upp den xD
 haha, kanske inte den finaste bilden, jag är snyggare än sådär :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0