Jag vet inte riktigt..

Hej och godmorgon♥
Jag vill verkligen ha en header, f*ck att jag inte vet hur man gör, jag får väl fråga Christina elr ngn <3
Nu ska ni få en bild, en låt och mitt shema ♥ Kramen < 3 3 3 3
________________________________________________________________________________________________

                                                                 LÖRDAG! 

- Äta frukost 10.00
- Skjussa in Erik till stan.
- Gå runt i stan ( för jag mår sjukt mycket bättre . )
- På vågen hem köpa lördagsgodis ♥ 
 
- SLAPPA! ducha, vila, titta teve ♣

Veckans LÅT ( som kmr komma varje Lördag )

Daniel Adams-Ray " Gubben I Lådan" 
http://www.youtube.com/watch?v=NCzkYiVEa_E 
 
Där är länken

VECKANS AUTFITT!
              Rutig tröja: H&M:  199 :-
                                                                                                                  
Byxor: Team Sportia
Puuuuuuuuuss/
Elin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0