TÄNK EFTER..

Jag somnar vacker på kvällen, jag vaknar vacker på morgonen.
Jag luktar vanilj, och är den finaste 11:åringen som finns!
Jag har en fin form, och är lång, jag älskar min längd.
Jag har världens bästa familj, där allt är underbart!
Mina djur älskar mej, elr, vem älskar inte flickan som skrattar åt allt, elr iaf nästan


MEN

Ingen människa är perfekt, inte ens jag, men
" Jag är inte den smalaste
Jagär inte den fetaste..
Jag är inte normal..
MEN ändå perfekt"

Tänk om fler människor än jag kunde tänka så..
Jaa, vi i min klass går i 5:an, alla klagar på sin längd, på sin kroppsform och bah: " Ååååh jag är så fet, måste gå ner i kilo" Dom väger fan 33 kilo. Varför måste alla  klaga?
Vi är barn, vi ska inte tänka så, vi ska leka och ha kul med varandra, ist för att gå runt och prata problem. Varför slänga bort livet ele iaf sin tid på det? VARFÖR? Tänk barnen i Afrika ele Irak.. Det JUST DU har där hemma i teve soffan, kmr dom aldrig att få, TÄNK vilken lyx du har, du får vård ifall du är sjuk, du får all kärlek du behöver, du får kläder.. INGET av det får dom.. Så var nöjd, vi är ju fortfarande barn..


Kommentarer
Postat av: I <3U ^.^ :*

Guuud vad fint blogg inlägg , du har ju rätt med allt med att man ska tänka så :* Jättefin blogg , älskling <33333333333333333333333333 Guuuuud jag förstår inte att du gjort en blogg om mig <333333 :* Ajja hör av dig älskling // l+e=bff <33333

2010-12-19 @ 21:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0