Söndagen

Hej hej ♥

Orkade lixom inte skriva på morgonen.. För jag titta teve xD ♥ MEN sen titta jag mer på teven, men det var ett roligt program, hah, ville så gärna se julkalendern, då tänker väl ni : " barnsligt " men, vadåra ;P jag är ju fortfarande barn lixom.. haha
Men sen åkte jag och pappa till centrum, jag köpte lite julkläder, aso, till julen:
Lindex
Linne ( leopardfärgat/grått ) 79,90 :-
Tröja ( svart kort.. ) 149:- / den kostade 199:- men vi fick rabatt, hihi bra (y)
aa, så nu tittar jag på robinsson..

Det är väl braa :) Är oxå sugen på godis.. heh     Hehe, har gjort den i paint ♥

Kommentarer
Postat av: Anomyn

Vilken fin blogg, love then!<3

2010-12-05 @ 15:00:04
Postat av: ÄLKSKAR DIN BLOGG!

DIN BLOG ÄR SÅ HIMLA BRA; DU GÖR BRA INLÄGG! ÖNSKA MI BLOGG VAR LIKA BRA SOM DIN. DET ÄNDA SOM ÄR DÅLIGT ÄR ATT DU INTE HAR NÅGON HEADER:/

2010-12-05 @ 15:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0