OTUR!?

- Heeeej Bloggen!

För jäääääääätte länge sedan bloggade jag..
Men idag har jag värsta otursdagen, bara teateruppvisningen gick bra.. Men när det kom till ridningen.... JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLAR alltså..
Jag hade Hell, och han var riktigt pigg, han har ju varit halt..
Så jag red hnm + att vi hade hoppning, men iaf han började bocka.. Jag kände att jag skulle ramla av så gjorde jag det och gled ner framför huvudet, aso ner för huvudet och så.. MEN då, såklart, min fot satt fast i stigbyglen ( jag har ganska så hög klack på min sko, ridsko. ) och så satt den fast i stigbyglen........ Jag släpades säkert 5 - 6 meter, men då fick jag byta häst, jag fick Daisy ♥ Hon är  jätte bra nu tycker jag, stoooooooooor och snabb galopp :)
Vi hörs /
Elin :)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0