Onsdags Teater :D

Hej hej!
Sista dagen på teatern idag, känns lite sorgligt, jag kommer att sakna aaaaasmkte, mest att spela själva teatern.. Men ikväll så ska jag rida, rmalad eju av förra gången, så jag ska bjuda på " Mumms Mumms" ♥ Hoppas att ingen är allergisk mot choklad ele ngt, jag skulle verkligen inte klara av att vara allrérgisk mot choklad.. xD Älskar choklad ♥ Df köpte jag just mumms mumms ♥
Jahoppp, nu så ska jag gå, så att jag hinner x)) <3
Kan tyvärr inte lägga in ngn bild, ska gå nu + att jag har mammas dator :P puss love u! ♥/
E ;) ♥

Kommentarer
Postat av: Steinsigrid

Very nice site. Well laid out.

2011-01-01 @ 23:41:05
URL: http://steinsigrid.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0