När jag skriver detta så är det..

3 Timmar Och 32 MINUTER!!!!!!!
Tills 2011 slår in!

WOW!

Ska lägga in en Nyårs-Bild sen, och en bild på mina nya tajts, men det får bli när mobilen laddat klart..
MEN allvarligt
Kommentera mer?!

Om Just DU Läser Min Blogg, Lämna En Kommentar Efter Dej! ♥

Det kan vara vad som helst, negativt posetivt ( stavning. )
Nu ska jag lägga in lite bilder på mina julklappar jag fick
pussi ♥
 Top Model Ritblock ♥


   Haha, bästa! ♥


 Min första mascara ( sminkar mej bara utanför skolan, och det är inte så ofta, men tack <33)


  Pressentkort på Lindex  :)


  Pressent-Kort här oxå ;)


   En bok att sätta in bilder i :)

Tack för alla julklappar ♥
Pussssss


Kommentarer
Postat av: jennifer

gott nytt år elin!

2011-01-01 @ 20:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0