Love & Peace

   Du ska bara veta hur mycket jag saknar dej ♥ Måste ses snart bby ♥



Gödmörgön! haha var bara tvungen att skriva på det där sättet..
Idag vaknade jag kl... 3 och kunde inte somna om, fast jag sov lite halvt.. Typ somna vakna somna vakna, haha aa ni fattar nog hur jag menar.
men jag gick upp kl sex och tittade på teve, Drömmarnas Trädgård, intressant alltså :'*
Idag ska jag vara med Kristin, tror jag.. ♥
Viktoria om du läser detta ska du veta att jag saknar dej!
Jag ska fixa en header, jag ska få hjälp, tror jag iaf, av Moa, hoppas jag läs hennes blogg: http://www.Carpediem.blogg.se
Jätte fin blogg Moa!
Jippi, idag äre "fångarna på Fortet" tror jag..
Det är bloggare som ska vara med, jag vet inte vilka men.. ska ändå titta. Jag lägger lixom inte ner mitt liv på att blogga, men det är jättekuligt  :)¨
Aaa, det var väl allt, ska se om jag hittar lite bilder
Love & Peace♥


Kommentarer
Postat av: Vickelickepickan, du vet;)

Saknar dig, måste ses snart älskk<3

2011-01-17 @ 21:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0