Lördag 12 December

Tänk vad tiden går snabbt! Redan imorgon är det Lucia! ♥
Nu sitter jag vid datorn och bloggar, men jag har bestämt mej för att inte  sitta vid datorn så mycket längre, jag vill bli mer social i/vid livet.. xD
Honey & Miloo är inne, H&M vettu ;) Miloo käkar snö från min toffla, han är så gullig ♥ Och Honey är lika söt som vanligt, jag har verkligen världens bästa kaniner, och lilla Punan oxå! ♥
Idag ska jag till stallet, det är Lucia uppträdande, och min ridgrupp ska hållai caffeterian, lotter och så, funny funny! ;) Nu ska jag lägga in lite bilder, om det går

Här är bilder på några kaniner jag funderar på att köpa, till utställning.  

Den söta hermelinen, blå zoobel.




-Lilla-Tysk-Vädur ( Den här kaninen är mycket större än vad den ser ut att vara, dom kan väga upp till tre kilo)

  Vädurs-Kaninen

Jag älskar dom här små kaninerna! <3
Men mina kommer alltid att vara finast av alla!♥
P.s Lämna gärna en kommentar iom vilken du tycker är sötast :) 
LOVE ELIN ♥

Kommentarer
Postat av: Saaaandra

Dina kaniner är jätte fina, men jag tycker nog den där hermelinen!

2010-12-14 @ 21:10:51
Postat av: Jag tycker..

DEN DÄR VÄDURS-KANINEN! Den har så fin färg!!!!!! (L)

2010-12-14 @ 21:11:29
Postat av: HERMELINEN!

HERMELINEN ÄR HELT KLART SÖTAST AV ALLA! JAG TYCKER FULLT UT HERMELINEN! OCH DEN DÄR FÄRGEN OCKSÅ!

2010-12-14 @ 21:12:21
Postat av: lillatyskvädur

Dom är så fina, och jag tycker att du ska ta den, för den är jätte fin!

2010-12-14 @ 21:13:15
Postat av: Anomyn

Dom är så fina, och jag tycker att du ska ta den, för den är jätte fin!

2010-12-14 @ 21:13:41
Postat av: anomyn ( menar inget illa med namnet )

JAG TYCKER ATT DU SKA TA HERMELINEN! om du nu ska köpa ngn, frö det står ju att du bara funderar på det.. <3333333

2010-12-14 @ 21:14:31
Postat av: Den sjunde som kommenterar!

JAg tycker, om du nu ska köpa någon så ska du ta den där lillatyskvädur elr vädurskaninen, för hermelinen är oxå söt, men dom är finare, fast dom kaninerna som du har nu 'r finast1

2010-12-14 @ 21:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0