25 December

Förlåt för att jag inte har kunnat blogga..
VECKANS STORA HÄNDELSE: Jag har fått en till kusin, Nellie
Internetet har strulat här där jag är i Nässjö!
Igår var det -JULAFTON-!!!

Är jätte glad över allt jag har fått, är så hiiiiiiiimla glad

-TACK TILL ALLA SOM HAR KÖPT TILL MEJ!

Vid halv tio på morgonen fick vi paket under granen, jag fick den egen mascara (yy) och så fick jag en Marabou-Polka, ett par shorts, en tröjaTop-Model bok och Top-Model pennor.
Vi åt oxå Julfrukost, och julfrukost är lixom: Julskinka, gröt och lite sådant
Vi lyssnade på Julmusik, och öppnade paket.
Sen kom Sanna, Gustav och min nyfödda kusin Nellie ( hon är två dagar gammal) ♥
Då åt vi Jullunch, prinskorv, potatis köttbullar julskinka, och julmust.
Sen tittade vi på Kalle-Anka ( som typ ALLA gör )
Efter Kalle-Anka kom Freddie, Micka Milton & Emilia ♥
Sen öppnadd vi lite mer paket, vi hade SÅ många.
Efter det ritade jag och Emilia lite, och Milton, småplockade?
SEN kom TOMTEN och då fick jag ännu fler paket
och vet ni vad som var det bästa, elr, nästan det bästa
500 :- på vilken affär som helst i Nacka Forum
500:- På Lindex
200 :- På Gina Tricot
500 :- På New Yorker
TACK ännu en gång
så, detta vart en långt inlägg om min julafton! ♥








Ciao ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0