2010

Vad har varit det bästa med år 2010?
Jag har träffat min absolut bästa vän Linn, och fått Honey

Vad har varit det sämsta med år 2010?
Att mina föräldrar separrerades

Vad har varit det mest pinsamma år 2010?
 
haha, deru. kan inte ana xP
Vad vill du verkligen inte ska hända år 2011?
Att jag ska misslyckas med ngt som jag gör.

Vad vill du ska hända år 2011?
 
Att mina vänner är är mina vänner, att jag hittar en kanin att para Honey med, att jag får en häst, att jag får gå på fler kaninutställningar, att jag helt enkelt lyckas ♥
Ska du byta STIL år 2011?
Neejä
Vill du bli kär år 2011?
Hoppas ♥
Din största räddsla under tiden du kommer leva?
Att jorden går under, eller att alla dör.


Kommentarer
Postat av: Gölligt

NAAAAW

2010-12-29 @ 15:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0