10 frågor

 Har aaaastråkigt, så jag hittar på lite frågor :)

Vad gör du just nu?

Haha, chattar på fb :)

Vad ska du göra nu?

Heh, vetiicke?

Har du blivit sårad idag?
Hmm.... Nope, faktiskt inte xD

Vem ringde dej senast?
Mamma..
 
Vem ringde du senast?
Haha, Mamma!

Vem saknar du?
Pappa.. Erik.. Polly? Olle? ( mina döda djur?) ♥

Vilket tv-program tittade du på senast?
Ööööhm... Kommer inte ihåg.. ;)

Vad har varit roligast av allt du gjort idag?
Gosat med mina kaniner ♥

Vad är det bästa du vet?
Djur och vänner + familjen :D

Sista frågan: ÄR DU KÄR I NGN?
Haha, näääj, alla i klassen är asstråkiga xD

Weeeird vi e Kristin ♥
:)

 
Dessutom min profilbild på facebook :D


Kommentarer
Postat av: HAHA!

HAHA, ni är fett konstiga på bilden, fuuul! nej, men.. inte världens finaste?!

2010-12-05 @ 20:58:46
Postat av: Anomyn

Finns det någon fulare bild?

2010-12-05 @ 20:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0