10 saker du inte visste om Elin A**

1. Jag är rädd för att jorden ska gå under, inte för att jag tror på det, men är ändå rädd för det..
2. Jag älskar verkligen mina djur, vill vara med dom hela tiden..
3. Jag är beroende av Robert Pattinsson, hela min vägg är full av afficher på honom.
4. Jag gillar ingen kille i klassen, alla är tråkiga..
5. Jag blir alltid röd när någon pratar om killar, pinsamt..
6. JAg har varit tillsammans med 3 skåningar.. scary..
7. Jag gråter varje kväll..
8. Jag älskar verkligen http://www.tiepamandahh.blogspot.com, hon är så hiiiimla duktig :)
9. Jag sattsar mer på att hitta kompisar än att hitta pojkvän..
10. Jag är kär, men vet inte i vem..


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Och dessa skåningarna går i min klass väll?

Jag har bara minne av att du har varit tillsammans med

philip & oliver? :))

2011-01-16 @ 19:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0